A život?


Da li je život = vrijeme?

Jer kad se vratiš unatrag i razmišljaš o svom životu onda prepričavaš neke događaje; i to najčešće one koji su ti se jako usjekli u sjećanje pa vjeruješ da su vrlo važni. A kao takvi mora da su oblikovali i neki dio tebe kakav si danas. Pa ih prepričavaš kako sastavni dio svog života.

Ako stanemo sekundu i razmislimo o tome; činjenica ostaje da ne pripričavamo sebe i svoje osjećaje nego događanja tijekom nekog vremenskog perioda. Evo; uzeti ću sebe za primjer. Tko sam danas i da me netko nakon 100 godina što se nismo vidjeli pita: " Kako život? "

Odgovor:

Pa evo ništa; radim; imam firmu; organziram si život oko toga. Jebiga; kriza je; nije baš sad super vrijeme, ali ide nekako. Inače; moji su dobro; dobila sam nećaka presladak je mali;... a ostalo niš posebno. Kod tebe?

I vjerujem da ovaj opis može zvučati površno ("I to je tvoj život???"). A kad tamo! Vremenski trenutak. Tko zna kako bi nakon nekoliko mjeseci odgovorila na isto pitanje... možda bi odgovor mogao zvučati:

Ma znaš... bolesna sam; idem na terapije; evo bitno mi je samo da budem zdrava pa ću sve ostalo lako...

Ili ...: A možeš mislit kako je; troje djece; traže svoje... evo samo da mi najmanja krene u školu pa ću se posvetiti sebi i svome stvaralaštvu (?)...

Ili...: E znaš šta; sad sam se vratila iz Indije; bila sam tamo na putovanju života - u samostanu sam upoznala SaiBabu i sve što si ikad o njemu pročitala je istina...

Mogućnosti su bezbrojne. Znači li da nam je život = onome što intenzivno proživljavamo danas? Jesu li događanja u nekom vremenskom intervalu ono što što čini glavne odredinice naših života?Jesteli danas doživjeli nešto što ćete opisivati u vremenu koje dolazi?


Sumnjam. Da se nešto tako bitno događa, biste li vrijeme provodili čitajući blogove?


1 komentari:

Unknown kaže...

A da li vrijeme uopšte postoji? ;)

I šta je to zapravo bitno, da bi se moglo i za sto godina upotrijebiti kao kvalitetan odgovor? ;)

Objavi komentar

 
M blog © 2010 | Back to top