Photoshop tutorial: SPRING



Neki dan me iznenadilo otkiće. Bila sam uvjerena da sam već savladala sve što mi u poslu od Photoshopa treba. Preokret se dogodio kad sam nabasala na neki tuđi file. Layeri sve nekako čudno povezani; jedan drugog mjenjaju, ali ne preko ( kako sam ja navikla) "Layer style's-a" nego nekako čudno sa strelicama na dolje. Pa neki background koji je u vektoru i širi se kako mjenjam Canvas size. Uglavnom, otpala mi vilica.

Prvo sam se ljutila kako je glupo složen taj file! Jer ipak ja radim u Photoshopu barem 10 godina! Pa valjda znam kako dokument treba izgledati. I kratice znam napamet!

A onda skužim: moj pristup ne valja! Radim rutinski. Dokumenti i procesi za njihovu izradu sliče mi ko jaje jajetu. Znam i koristim dobro iskušane efekte i fore koje su upalile već bar 100 puta. Da, znam one kratice koje stalno koristim i automatski ih utipkavam u tastaturu.

Pa me oblije hladan znoj od misli koja mi proleti kroz glavu: Od kad nisam istraživala nove "cake"? Možda godinama? Bljak!

Radje nego da padnem u depru odlučila sam vratiti iskru u svoj rad i naučiti nove trikove! Protiv tromosti mozga i radne rutine za početak sam se počela boriti: Tutorialima.

Startala sam sa tutorialom sa stranice: http://photoshoptutorials.ws - i odmah ju preporučam. Super objašnjava korak po korak; a i svi fajlovi potrebni za izradu dokumenta su linkani za download. Na korisniku je samo da zasuče rukave i klikće. Znanje samo ulazi u glavu :).

Osjećam kako se stare rutine bore za sebe dok ih prekrivaju nikad korišteni alati! Juhu!

Za kraj pogledajte rezultate tutorala.

Njihov predložak izgledao je:

Evo kako je ispala moja verzija:


Ocjena uspješnosti potrage za napretkom i kreativnošću:
Utrošeno vremena: 30-40 min.
Ocjena naučene nove vještine: 4 - naučila sam koristiti Clipping mask i Quick Mask mode
Ocjena razvoja kreativnosti: 1 - samo sam kopirala već stvoreno

0 komentari:

Objavi komentar

 
M blog © 2010 | Back to top